Foto: Stefan Tell

Om du inte är nöjd

Du som patient har rätt till en god vård. Vi vill att du ska vara nöjd med den vård och det bemötande du får hos oss.

Om det uppstår problem eller om du har synpunkter i samband med ditt besök på en av våra verksamheter i Praktikertjänst AB, är vi tacksamma om du uppmärksammar oss på det genom att i första hand kontakta tandläkaren eller tandhygienisten som behandlade dig.

Om du känner att du inte får gehör för ditt problem eller din synpunkt är du välkommen att kontakta vårdgivare Praktikertjänsts reklamationsnämnd (PRN), vars uppgift är att lösa tvister mellan Praktikertjänsts tandläkare eller tandhygienist och patient. Kontakta reklamationsnämnden via:

Mejladress: synpunkter@ptj.se

Telefonnummer: 010-128 36 00

Telefontider: tisdag – torsdag mellan kl. 9-11 samt kl. 12-14.

Uppdaterad 26 mars, 2015