Medicinsk Röntgen blir Praktikertjänst Röntgen

Praktikertjänsts dotterbolag Medicinsk Röntgen AB byter namn till Praktikertjänst Röntgen AB. Samtliga nuvarande verksamheter kommer att finnas kvar. Namnbytet sker den 11 maj 2015.

Nytt namn – samma goda service

Vi är en av Sveriges ledande leverantörer av medicinsk radiologi. Den service och omsorg om patienter och remittenter som Medicinsk Röntgen genom decennier byggt upp ska vi omsorgfullt vårda och bygga vidare på. Våra värdeord kompetens, tillgänglighet, delaktighet och långsiktighet är fortfarande desamma. Vi är också samma professionella team som tidigare, bara med den skillnaden att vi nu har Praktikertjänsts namn i logotypen.

Praktikertjänst Röntgen

Malmö Praktikertjänst Röntgen Ellenbogen

Uppsala Praktikertjänst Röntgen Samariterhemmet

Västerås Praktikertjänst Röntgen Eriksborg