Tillgänglighetsredogörelse koncerngemensam hemsida
Här finner du tillgänglighetsredogörelse för vår koncerngemensamma hemsida.
Läs merNedan finner du tillgänglighetsredogörelsen för vård online-tjänsten Mitt PTJ.
Vi vill att så många som möjligt ska kunna använda vår tjänst. Tjänsten följer lagen om tillgänglighet till digital offentlig service med några undantag. Här berättar vi om dem och hur du kan hjälpa oss att göra tjänsten bättre.
Här kan du läsa mer om lagen: www.digg.se/digital-tillganglighet/om-lagen
Vilket innehåll som inte är tillgängligt beskrivs på denna sida. Vår ambition är att ha åtgärdat alla kända problem senast 31 mars 2021.
Praktikertjänst hänvisar till undantag för oskäligt betungande anpassning enligt 12 § lagen om tillgänglighet till digital offentlig service för nedanstående innehåll.
Om du upptäcker problem som inte är beskrivna på den här sidan, berätta det för oss så att vi kan förbättra tjänsten. Du kan kontakta oss på följande sätt:
Skicka e-post till: mobilapp@ptj.se
Myndigheten för digital förvaltning (DIGG) har ansvaret för att se till att alla följer lagen. Om du inte är nöjd med hur vi hanterar dina synpunkter kan du kontakta dem. Här kan du anmäla problem med tillgänglighet: www.digg.se/tdosanmalan.
Vi har granskat tjänsten med hjälp av en oberoende aktör. Vi har också gjort en självskattning och intern test av tillgängligheten. Den senaste granskningen gjordes i juni 2020.
Tjänsten uppdateras löpande för att följa lagen om tillgänglighet till digital offentlig service. Tillgänglighetsredogörelsen uppdaterades den 14/10 2020.
Här finner du tillgänglighetsredogörelse för vår koncerngemensamma hemsida.
Läs merHär finner du tillgänglighetsredogörelse för vår koncerngemensamma plattform för våra mottagningar.
Läs merHär finner du tillgänglighetsredogörelse för vår mobilapp MittPTJ.
Läs merPatienter och närståendes synpunkter och klagomål är viktiga för att kunna vidareutveckla och säkra upp vården. Här visar vi hur du gör om du inte är nöjd.
Spela upp