en bild

Tandhygienist med havet som granne i Hunnebostrand!

 

Tandvården Sjöborren ligger mitt i samhället Hunnebostrand och här har vi verkligen havet som granne!

På Sjöborren arbetar jag, Pia, som är tandläkare och två tandsköterskor och så Du som kompletterar vårt härliga team.

Kliniken består av 3 stora behandlingsrum med en central reception och steril, alla rum med havsutsikt!

Vi använder Frenda journal- och röntgensystem samt så klart digital skanning.

Vi utför också undersöknigar för submarin och flygande personal, gör implantatprotetik och hanterar även proteslagningar över dagen.

Klicka in på vår fina hemsida och läs mer om oss:

https://www.ptj.se/tandvarden-sjoborren

Hunnebostrand är ett levande samhälle året runt med vårdcentral, affärer, skola och restauranger och bara 11 km från  Smögen där den berömda smögenbryggan finns!

Är du träningsintresserad så har vi många möjligheter med fina naturområden, golfbanor och så klart bad året runt vid våra åretrunt öppna stegar som leder ner i det klara salta havet!

Arbetsuppgifter

Rollen som tandhygienist hos oss innebär omväxlande och självständiga tandhygienistuppgifter som exempelvis parodbehandlingar, undersökningar och mycket förebyggande tandvård. Här får du också vara behjälplig i receptionen och i sterilen.

Då vi är en liten go arbetsgrupp så hjälps vi åt med arbetsuppgifterna!

Tjänsten är flexibel och vi vill gärna utforma den tillsammans med dig.

Kvalifikationer

Legitimerad tandhygienist 

Vi önskar få en kollega som har stor känsla för fin service och för oss är det viktigt att du är omtänksam, ansvarskännande och värnar om varje patient.

Det är viktigt att du är kompetent, nyfiken och tycker om ditt yrke.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Vill du veta mer så kontakta gärna mig

pia.ericsson@ptj.se

Villkor

Sysselsättningsgrad kan diskuteras och urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.


Tillbaka till Lediga tjänster

Övrig information

Anställningsform:
Tillsvidare med provanställning
Arbetstid per vecka:
Deltid (70%)
Tillträdesdatum:
Enligt överenskommelse
Sista ansökningsdag:
2024-05-31

Kontakt

Pia Ericsson

Ansök

Ansök